... en daarom zeg ik op.



Geachte medewerker van Caiway,

Bij deze wil ik mijn gratis drie maanden durende proefabonnement op Eredivisie Live opzeggen. Dit is het enige dat ik op wil zeggen. Mijn andere abonnementen wil ik graag houden.

De reden dat ik op zeg is als volgt:

De dame die ik aan de telefoon had bij het aangaan van de drie maanden durende gratis proefperiode had mij verzekerd dat deze in zou gaan bij de start van het nieuwe voetbalseizoen. Dat was niet het geval. Ik heb bijna zes weken niets anders gezien dan Eredivisie Tekst TV en dat is niet echt bijster spannend kan ik u vertellen.

Nu dat het voetbalseizoen begonnen is, herinner ik mij dat er slechts voornamelijk op één dag gespeeld wordt en dat is de zondag. Die dag kijk ik weinig televisie. de overige dagen is er weinig eredivisie voetbal te bewonderen op TV.

Ook herinner ik me opeens na het kijken van een wedstrijd dat 90% van de wedstrijd eigenlijk zwaar klote is en dat die 10% die de moeite is toch bij Studio Sport wordt uitgezonden.

Dus vandaar...

Als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn om het abonnement bij deze op te zeggen, dan zit ik straks niet vast aan iets dat ik toch niet kijk.

Met vriendelijke groet.

Populaire posts