Blauw Licht




Ongegeneerd reclame maken voor mezelf. Dat doe ik natuurlijk al door het hebben van een weblog, maar wist u dat er een gedichtenbundel van mijn hand verschenen is? Dat deze gewoon bij de boekhandel of via het internet te bestellen is en dat er al meer dan 203 verkocht zijn?

Nee? Bij deze dan: KLIK HIER OM TE BESTELLEN

Blauw licht
Chris Bellekom schaaft de scherpe randjes van de hoogdravendheid af. Over zijn bundel zegt hij: “Mag gewoon spelen met taal ook nog of hebben alle dichters last van hun ego? U weet best wat ik bedoel: ‘Krachtige gedichten, pure emotie.’ Grote flauwekul, ik zit echt niet boven mijn papier te janken als ik aan het schrijven ben. Dit is een bundeltje dat met heel veel plezier is gemaakt. U krijgt 7773 woorden die in een prettig leesbare volgorde zijn gerangschikt, verdeeld over 92 gedichten. Poëzie, om te janken? Poëzie, er mag weer gelachen worden!”

Auteur: Chris Bellekom
Genre: Gedichtenbundel
ISBN: 978-90-8539-294-1
Verschijningsdatum: 01-01-2006
Vaste prijs: € 15,95
Formaat: A5
Uitvoering: Paperback
Aantal pagina's: 98

Populaire posts